onsdag den 22. januar 2014

Drengetrøje-update

Tak for alle jeres kommentarer til farvevalget :) Også jer, som valgte at give kommentarer på FB-siden :)

Som jeg skrev om i det sidste indlæg, så havde jeg allerede bestemt mig for, at de blå farver skulle være den ene kombination. Så jeg gik igang så snart jeg havde lukket den sidste maske af på kjolen (monteringen må vente til sidste øjeblik ;)


Jeg havde tænkt, at vrangen skulle fungere som retside, så det blev et ordentligt farvespil (se billede ovenfor)


Men da jeg så kiggede på vrangen, så kunne jeg faktisk bedre lide den, og derfor startede jeg om igen, så striberne nu er på retsiden. Jeg kunne også lide den første version, men jeg kan bare endnu bedre lide den, når den har striber :)

2 kommentarer:

  1. Jeg kan også bedre lide den anden udgave... det giver et lidt mere roligt udtryk - jeg glæder mig til at se den færdig

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg syntes nemlig også, at vrangen (da den blev brugt som retside) var for forvirrende :)

      Slet