mandag den 20. januar 2014

Drengegaverne

Nu er jeg ved at være færdig med kjolerne til pigerne, og derfor er jeg nu gået igang med at finde garn til drengegaverne, som skal være rillestrikkede cardiganer/trøjer. Jeg vil strikke dem af mine rester af Supersoft, og da der er tale om rester, så kommer de til at være i flere farver Jeg har indtil videre fundet tre farvekombinationer frem, og jeg kunne tænke mig at høre jeres mening. Hvilke to synes I at jeg skal tage?


Drengetøj har ofte en tendens til at blive blå, og derfor kunne jeg godt tænke mig at lave en grøn kombination, men der var ikke så meget grønt at vælge imellem blandt resterne, så det blev til en forårsgrøn med en grøn/grå og flødefarvet.


Her er en kombination, som er lidt blålig grøn, lys mint og grå.


Og så min favorit - fire forskellige blå toner :) Er bange for, at jeg allerede har besluttet mig for, at denne kombination bliver den ene, så det er faktisk bare et sprøgsmål om, hvilken af de andre to det også bliver til ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes at den første kombination er den flotteste. Men nu er jeg også vild med den limegrønne

    SvarSlet
  2. hvorfor tager du ikke blålig grå, lysmint og grøn - bare for at komme med en anden kombi :0)

    SvarSlet