mandag den 3. juni 2013

Har du fået strikket noget?

I rigtig lang tid har jeg tænkt på, at det kunne være sjovt at have en lille give away eller en konkurrence på bloggen eller Facebook-siden med billeder af jeres strikkeprojekter :) Jeg har med jævne mellemrum fået tilsendt billeder af sweatre, som I har strikket efter eller med inspiration fra en af mine opskrifter :) Det er super sjovt at se, hvad I har lavet, og jeg bliver så glad for at se, at mine opskrifter kan inspirere jer :) Det er ligesom meningen med bloggen og mine designs! :)

Da Karin så taggede mig i dette billede i aftes, så tænkte jeg, at nu skulle det være! Karin har strikket alt dette af garnrester med inspiration fra mine opskrifter! :) 


(Billedet er med tilladelse lånt af Karin)

Så fra nu og af resten af junimåned vil jeg opfordre jer til at sende mig billeder af de ting, som I har strikket efter eller med inspiration fra en eller flere af mine opskrifter til min e-mail davadottir@gmail.com :) Alle, som sender billede/r er med i lodtrækning om en pakke med lækkerier - både krea og spiselige ;) 

Jeg finder en vinder den 1. juli :) Så hvis du ikke har nået at strikke noget endnu, så kan du stadig nå det ;)

Billederne vil jeg lægge ud i en billedmappe på Facebook, så I alle kan se dem :) 

Jeg glæder mig rigtig meget at se, hvad I har lavet! :)

2 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at se :)

    SvarSlet
  2. har sendt dig en mail med min Toki udgave, ville elske at strikke meget mere, men trætheden sejrer vist lidt for ofte herhjemme..
    KH Micha

    SvarSlet