søndag den 23. juni 2013

Begrænsninger

Vi har ikke et øjeblik fortrudt, at vi flyttede tilbage her midt ud i Atlanterhavet :) Men at flytte så langt væk fra alt medfører nogle gange nogle begrænsninger. Nu hvor min termin nærmer sig hastigt, så er vi begyndt at forberede os til den store begivenhed. Jeg har ledt efter nogle stofbleer med sjove motiver eller i flotte farver. Men det har ikke været så nemt! Der findes nogle butikker heroppe, som sælger stofbleer, men de er alt for søde eller nuttede til min smag. Jeg vil gerne have stærke og flotte farver på, og helst slippe for motiver som bamser og alt for baby'agtige motiver og farver. Så hvis jeg skal få det, som jeg vil have, så må jeg lave det selv ;) Heldigvis har vi en Panduro Hobby heroppe, så der smuttede jeg forbi i går og fik købt tekstilfarve i mange flotte og klare farver og nogle sjove stempler.


Siden har jeg købt almindelige hvide stofbleer i vores Jysk-afdeling, og de er nu blevet vasket og strøget, så jeg er klar til at gå igang :) (Forhåbentlig har jeg nogle billeder at vise jer i løbet af i morgen)

En anden begrænsning, som jeg må leve med lige nu er, at (som jeg tidligere har fortalt om på bloggen her) jeg ikke kan strikke så meget, som jeg kunne tænke mig. Jeg får nu akupunkturbehandlinger, men de har ikke den store effekt endnu :/ Men det positive er, at jeg stadig kan strikke :) Så længe jeg holder mig til at strikke ret og vrang og med en farve ad gangen, så går det nogenlunde :)

Så begrænsninger er med til at få mig til at tænke i andre og måske lidt mere kreative baner ;)

1 kommentar:

  1. Rigtig sjove stempler :)

    Er ikke i tvivl om, at det bliver fint :)

    SvarSlet