lørdag den 13. april 2013

Tid til en pause

Jeg er næsten færdig med babytæppet :) Jeg mangler kun 2 striber, men de er 14 og 16 omgange brede, og jeg har over 400 masker på omgangen, så det tager noget tid! Og så er det også lidt kedeligt, fordi det går så langsomt.


Så jeg har besluttet at tillade migselv at tage en pause fra tæppet for at starte på et andet projekt, som jeg kommer til have ved siden af, som jeg så kan smutte over til, når jeg bliver for træt af tæppet ;)


Jeg har fundet følgende farver frem :) Nøglen ude i højre side er en meget kraftig lilla farve (den ser meget blå ud på billedet), og så har jeg fundet den fine neongule nøgle, som jeg fik af mor samt en kraftig pink nøgle fra Kauni frem :) Jeg har tænkt mig at strikke noget, som vi på færøsk kalder en "brølende abe", som jeg tror at I kalder 'elefanthue' på dansk :) Planen er at strikke en pigehue i størrelsen 18 mdr - 2 år, men nu får vi se, fordi opskriften, garn og mine pinde passer ikke helt sammen, så jeg kommer til at føle mig lidt frem.

Ellers tak for hjælpen med at finde neofarvede nøgler fra Mayflower! :) Jeg var så heldig at få en gul og en grøn nøgle i en lidt tykkere udgave hos en lokal garnforhandler. Jeg har også hørt noget om, at der også er en anden forhandler nede i byen, som forhandler dem, så der skal jeg forbi i morgen ;) 

1 kommentar:

  1. Babytæppet bliver flot med de tynde, farvede striber!

    SvarSlet