søndag den 17. februar 2013

kager

Jeg fik desværre ikke tid til at vise jer billeder af kagerne, inden vi tog afsted i går. De sidste blev pyntet i sidste øjeblik, og så måtte vi skynde os ud af døren for at nå til dåben til tiden.

Min plan var at kagerne ikke skulle blive for baby-agtige. Jeg er ikke særlig stor fan af baby-lyserød og -lyse blå. Derfor valgte jeg hvid frosting med blomster og stjerner i hvid, gul, blå og lilla.


Jeg synes dog, at de blev måske for lidt baby-agtige......


Jeg synes, at dem her med stjernerne var lidt sødere og passede lidt bedre til en drenge-barnedåb. De med chokoladefrosting til venstre i billedet var nogle bananmuffins, som jeg fik bagt af nogle meget modne bananer, og de fik også lov til at komme med.


 Inden vi tog afsted, serverede vi formiddagskaffe for mor :) Svagheden for kager har jeg arvet fra hende, så hun skulle ikke snydes for kager ;)


Mor kunne ikke spise alle kagerne med det samme, så resterne blev gemt  til i dag i disse søde beholdere, som jeg købte mens jeg boede i London :)

Fortsat god søndag! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar