onsdag den 30. januar 2013

Årets første projekt

Langt om længe er jeg kommet igang med pindene igen! Flytningen medførte, at der ikke var tid eller overskud til at finde pindene frem :/ Men nu er vi kommet sådan nogenlunde på plads (foreløbig) hjemme på øerne, så nu er pindene pakket ud :) 


Det første projekt er et babytæppe, som jeg har tænkt skal være en dåbsgave til en lille fyr, som mig og kæresten skal være gudforældre for om nogle uger. Da min garnlager er enormt stort, så valgte jeg at bruge noget af det til tæppet. Det er lidt tid siden jeg strikkede det sidste tæppe, så jeg havde ikke helt styr på, hvor meget garn, der gik til tæppet. Jeg kunne huske, at der skulle meget garn til, så jeg fandt en masse garn i sort, hvid og turkis frem. Men jeg havde nu helt overvurderet tæppet, fordi indtil videre har jeg kun brugt godt 50 gr turkis, under 100 gr sort og hvid. Jeg mangler kun at strikke 3 striber mere, men de tager også rigtig lang tid, fordi jeg har godt 400 masker på omgangen! :)

Fortsat god onsdag til jer derude! :)

1 kommentar:

  1. Det bliver bestemt et rigtigt drengetæppe. God gave til sådan en lille gut, både nu, men også senere,når han skal rundt og putte på sofaen og i legekrogen.

    Det er jo også på de sidste omgange alt garnet bliver brugt, så det slår nok ikke fejl at du mener at huske der går meget garn til.

    kh. Lis

    SvarSlet