onsdag den 21. november 2012

oprydningsudsalg

I forbindelse med, at vi skal flytte i det nye år, så har jeg været oppe på depotet for at rydde op og sortere i alle sagerne. Jeg fandt nogle gamle varer, som jeg gerne vil af med, da jeg desværre ikke kan bruge dem alle selv. Derfor sælger jeg dem meget billigt her. Så hvis du er interesseret, send så en e-mail til davadottir@gmail.com :)

Porto kommer således oveni prisen, men der er også mulighed for at afhente (på Amager) :)


1. Frakke til Bodum stempelkande 8 kopper (1l) - før 100 kr - nu kun 50 kr!



2. Pink kaffehætte til Bodum stempelkande 8 kopper (1l) - før 100 kr - nu kun 50 kr!


3. Turkis kaffehætte til Bodum stempelkande 8 kopper (1l) - før 100 kr - nu kun 50 kr!


4. Pink kaffehætte til Bodum stempelkande 8 kopper (1l) - før 100 kr - nu kun 50 kr!

Jeg fandt også nogle teæg, som jeg fik lavet til et julemarked for nogle år siden.

(teæget på billedet er solgt)








5. Teæg med røde og pink perler - før 40 kr. - nu kun 20 kr.!


6. Teæg med turkis og pink perler - før 40 kr. - nu kun 20 kr.!


7. Teæg med røde og lilla perler og et stort hjerte - før 40 kr. - nu kun 20 kr.!


8. Teæg med brune og gennemsigtige perler - før 40 kr. - nu kun 20 kr.!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar