onsdag den 14. november 2012

Mere valgstrik

Jeg har igen været til et valg-arrangement i det Færøske Hus! :) Denne gang var der kommunalvalg på Færøerne, så det skulle der også følges med direkt i det Færøske Hus. Og selvfølgelig kom strikketøjet med ;) 


Jeg var blevet færdig med med den anden vante, så jeg måtte finde på noget nyt hurtigt! Det blev til et pandebånd med vævestrik, som jeg har strikket af Sirri-garn. Jeg har planer om, at det skal gives i fødselsdagsgave til en, som jeg holder rigtig meget af ;)

Som I kan se på billedet, så sidder jeg ved computeren. Der er en opgave, som skal blive færdig i aften, fordi den skal afleveres i morgen. Når den er afleveret, vil jeg have lidt mere tid til krea og hyg med kæresten (bemærk rækkefølgen!), så jeg glæder mig! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar