onsdag den 10. oktober 2012

Klar til kamp? :)

Er du klar til kamp? :) 

Øreringene er til salg for 75 kr./sæt

Færøerne spiller to kampe i over de næste par dage. Fredag den 12. oktober spiller de mod Sverige, og på tirsdag den 16. oktober spiller de mod Irland. Begge kampe spilles hjemme på Færøerne.

Jeg kunne ønske at jeg havde mulighed for at se kampene live på stadion, efter vores super oplevelse i Hannover, hvor vi var og så kampen mod Tyskland på Nedersaksen Stadion tilbage i starten af september.

For at komme i stemning til kampene har jeg lavet disse øreringe :) Jeg kan aldrig nøjes med at gøre et stk, så jeg fik lavet 10 par, så hvis der er nogen der kunne tænke sig et par, så sælger jeg dem for 75 kr. :) De kan købes ved at sende en e-mail til davadottir@gmail.com :)

Så krydser jeg fingre for, at vi får to gode fodboldkampe! :)

1 kommentar:

  1. Jeg er sådan en "færøfil" og vil elske sådan et par øreringe.
    Sender lige en mail.
    Knus Elsebeth

    SvarSlet