mandag den 17. september 2012

ipad etuier klar :)

Så fik jeg endelig besluttet mig for, hvilke knapper de forskellige etuier skulle få :) 


Denne med hjerterne fik "bling, bling"-knappen :)


Og denne i de klare farver fik den røde stofknap :)

iphone-etuierne har jeg ikke fået lavet færdige endnu, så billeder af dem kommer senere.


Jeg synes, at min venindes porcelænsknap er SÅ flot til denne her! :) Kunne tænke mig at lave en hel cardigan med dette mønster i disse farver og så komme hendes knapper i! :)


Som tidligere nævnt, så er denne en gave til en person, som jeg holder rigtig meget af. Jeg er meget spændt på at høre, hvad vedkommende synes om den :)

Ellers er de tre øverste ipad-etuier til salg i butikken her :)


1 kommentar:

  1. Hvor er de flotte. Har også set dine opskrifter på trøjer. Ved du om der findes en opskrift til børnetrøjer str. 5 og 8 år på pinde 7. Jeg vil så gerne strikke i Sirri garn, men kan ikke finde nogen opskrift der passer.
    Hilsen Helle ;O)

    SvarSlet