torsdag den 27. september 2012

dávadóttir i godt selskab

Der har været lidt stille her på bloggen, fordi jeg har været en lille tur hjemme på øerne. Det var rigtig dejligt at være derhjemme sammen med familie og venner, som jeg ikke har set siden jul! :)

Jeg oplevede også noget nyt mens jeg var derhjemme. I weekendudgaven af en af de landsdækkende aviser kunne jeg se mine varer blandt etablerede færøske designere som Guðrun&Guðrun (Forbrydenses-sweateren), Steinum (Sveinur og Anna Faroe fra X-Faktor har båret hendes design) og Barbara í Gongini (har bl.a. været med på Copenhagen Fashion Week)!! Jeg synes, at det var så stort, at mine ting lå bare der midt i det hele! :) Jeg må indrømme, at jeg er en lille smule stolt ;)

 Mine ting i modesiden i avisen derhjemme! :)

Ellers var jeg så heldig, at have rigtig godt vejr, mens jeg var hjemme :) De stortblæste øer viste sig fra sin bedste side, så det var super dejligt :)

Udsigten far mine forælders altan

I fredags deltog min mor og jeg i et marked i forbindelse med, at to store cruise skibe besøgte øerne. Men på grund af det flotte vejr, så valgte de fleste turister at gå udenfor og nye vejret - forståeligt nok! :)

1 kommentar:

  1. Kan godt forstå du er stolt, det er for cool :)
    KH Micha

    SvarSlet