onsdag den 22. august 2012

Korrekturlæsningsstrik ;)

De sidste par dage er blevet brugt på at korrekturlæse et kandidatspeciale, som blev afleveret i dag. Og selvfølgelig måtte jeg bare sidde med strikketøjet imens jeg læste ;) Jeg blev helt rastløs og ukoncentreret, hvis jeg ikke strikkede imens......den er blevet helt gal med mig! Tror snart, at mine stikkepinde kommer til at voske sammen med mine fingre ;)




Strikkeprojektet er denne pude, som jeg strikker af noget Navia-garn, som jeg havde liggende. Den er meget let at strikke, så det var det perfekte korrekturlæsnings-strikkeprojekt ;) Og jeg fik også endelig brugt en af maskemarkørerne, som jeg fik i julegave af min faster. Jeg bruger bare tråde i kontrastfarver, når jeg har brug for mærketråde, men jeg tænkte, at her har jeg så mange omgange med udtagninger, så tråden kommer nok ikke til at holde. Maskemarkøren er en lille babuskadukke :)



Sådan kommer puden at se ud.....eller det her er retsiden, men jeg kan faktisk bedre se vrangen (se det første billede), fordi der er striberne ikke så markante. Hvad synes I?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar