fredag den 31. august 2012

Grydelappen anno 2012

Jeg er så småt begyndt at tænke på, hvad jeg skal finde på til jul. Jeg plejer jo at deltage til nogle julemarkeder, og det har jeg også tænkt mig at gøre i år.

Øverst på listen står en modificering af grydelappen. Jeg har modtaget nogle klager fra mænd, som ikke er så glade for dem, fordi hånden er ikke beskyttet på begge sider. Det har jeg så til aften arbejdet på, og jeg tror, at jeg har fundet en løsning :)

Den nye grydelappe ser således ud: 

Forside

Bagside

Den er en blanding af disse to grydelapper.....


...den til venstre er den tidligere udgave af mine grydelap, mens den til højre er en grydelappe, som jeg har købt i Lagerhaus (en af mine yndlingsbutikker i Malmø!!). Det smarte med den tidligere udgave af mine grydelap var, at de kunne bruges til begge hænder - vend den på vrangen, og så passer den til den anden hånd. Det kan man ikke gøre med den fra Lagerhaus, så jeg måtte lave nogle justeringer. Jeg ville også have, at den lå lige så godt i hånden som min gamle udgave, så jeg har beholdt formen. 

Den nye grydelap kan også vendes på vrangen og derfor kan den også bruges til begge hænder - dog ikke samtidigt ;) Prototypen, som I kan se på billederne ovenfor, har fået ensfarvet petroleumsfarvet bomuldfoer.

Jeg håber, at mændene er tilfreds ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar