lørdag den 28. juli 2012

Nye farver + OL

I går startede OL i London, og i den forbindelse er min arbejdsplads delvist flyttet udenfor i St Katharine Docks, hvor VisitDenmark og TV2 står for et stort arrangement. Det var rigtig dejligt at opleve OL-stemningen derude og siden at se den super flotte åbningsceremoni :)

Da jeg kom hjem i nat ventede en stor pakke på mig.....


.....og den indeholdt disse garnnøgler. Jeg så farverne inde i Loop i sidste uge, men jeg har fundet ud af, at de er noget billigere at købe på nettet, så jeg noterede mig farvenumrene i butikken og bestilte så garnet online. Jeg syntes, at jeg manglede nogle klare og lidt mørkere farver. Jeg er specielt glad for den gule farve, fordi jeg synes, at det er rigtig svært at finde pænt gult uldgarn.



Ude i St Katharine Docks er mange danske virksomheder tilstede med deres produkter. LEGO har bygget hele OL-parken og OL-byen i LEGO, og så står der også en stor LEGO vindmølle! Meget imponerende! Her ses det olympiske stadion.


Her ses bl.a. Aquatics Centre, hvor svømning, udspring og synkronsvømning foregår. Færøerne har en svømmer med (som dog svømmer for Danmark, da Færøerne desværre ikke kan få selvstændigt OL-medlemsskab), så der kommer vi til at følge med :)


Jeg synes, at det er så flot! :) 

Ellers er arrangementet på St Katharine Docks gratis, så hvis du skulle være i London under OL, så er du meget velkommen forbi :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar