lørdag den 16. juni 2012

Sigurd a la Britt

I går fik jeg en rigtig sød e-mail fra Britt, hvor hun takkede for en "super skøn opskrift" :) Hun skrev til mig i forbindelse med, at hun havde strikket en babycardigan efter 'Sigga&Sigurd'-opskiften, som ligger til gratis download her på bloggen!


Britt har sat sit eget præg på cardiganen ved at strikke den i glatstrik, og så syntes hun også, at den skulle have et færøsk islæt, så hun har strikket den i mørkeblå og har valgt sølvknapper :)

Jeg blev så glad for at høre, at hun kunne lide opskriften, og jeg blev ekstra glad for, at hun har sat sig eget præg på cardiganen :) Det er jo derfor jeg har bloggen: Jeg bliver inspireret af alt muligt, som jeg så blogger om, og håber at det kan være videre inspiration til andre :) 

Tak for din søde besked og billedet Britt! :) 

Hvis der er andre, som har prøvet at strikke en eller flere af mine opskrifter, så er I meget velkommen til at sende mig billeder af tingene :) Min e-mail er: davadottir@gmail.com :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar