onsdag den 18. april 2012

Venter på ny ejer

Aftenen i går blev brugt til at lave 'Rósa'-modellen helt færdig. Jeg havde tænkt mig at tage den med til Danmark sidste weekend, fordi den er strikket til en pige på Amager, som bliver 2 år i morgen. Men jeg glemte at pakke den med i kufferten, så nu er den sendt med posten.



Jeg havde planer om at lave en opskrift til den, men jeg måtte snyde en del for at få den færdig, så det kommer desværre ikke nogen opskrift :/ 

Jeg håber, at fødselaren (eller hendes forældre) bliver glad for den :) 

 
Ellers er jeg helt målløs over den store opmærksomhed bloggen og dávadóttir Facebook-siden har fået de sidste par dage! Jeg regner med, at det må skyldes, at min veninde reklamerer for mig på sin blog :) Det var nemlig hendes søn, som fik elefantsweateren i fødselsdagsgave. Min veninde, Lív, er super kreativ, som I kan se på bloggen, som hun har sammen med en veninde, Fríða :) Denne Fríða er også meget kreativ, og Rósa-sweateren er en fødselsdagsgave til hendes datter :)

1 kommentar: