lørdag den 28. april 2012

Nye forsyninger

Som jeg har fortalt om flere gange tidligere, så er jeg helt vild med det store farveudvalg Jamieson's Spindrift findes i! Tidligere har jeg købt nøglerne i Loop, men jeg syntes, at det var godt nok dyre, ca. godt 30 kr for 25 gram. Men på Jamiesons' egen hjemmeside kan de købes til ca. 25 kr. Så sidste weekend lavede jeg en bestilling i deres webshop :)


Så nu er mit garnlager udvidet med disse nøgler......jeg valgte farverne ud fra billeder på hjemmesiden, og billederne snyder lidt! Den lyst gule/grønne farve var en stærk gul farve på billedet, så den var jeg lidt skuffet over. Nogle af de andre farver var lidt anderledes end på billedet, men jeg kunne rigtig godt lide dem alligevel.


Jeg købte både farver, som jeg har i forvejen, og nogle nye farver. Farverne på billedet ovenfor er de nye farver, jeg købte. Jeg er helt vild med den ude til venstre (pink) - den virker næsten neonrød - rigtig lækker! :) Glæder mig allerede til at strikke noget rigtigt lækkert af dem! :)

Jeg er ellers gået igang med et lille strikkeprojekt, som I snart skal se billeder fra ;)

Fortsat god weekend! :)

4 kommentarer:

  1. Jeg er super glad for at følge med på din blog. Der er altid godt med inspiration at hente. Men hvor er det ærgeligt at du har stjerne på baggrunden, det gør det næsten umuligt at læse din blog,

    SvarSlet
  2. Havi tað sum Merete - blívi í ørviti av øllum stjørnunum ;)

    SvarSlet
  3. Tak for jeres kommentarer! Godt at I går mig opmærksom på det! :)
    Jeg har nu ændret siden design, og jeg håber, at det er blevet næmmere at læse teksten.....hvis ikke, så må I endelig sige til igen! :)

    SvarSlet
  4. Nu er det meget bedre. Tusind tak for det

    SvarSlet