søndag den 11. marts 2012

Søndagsshopping i solskin :)

Vi har haft SÅ godt vejr i London i dag! Sol og 16 grader! :)
Jeg valgte at gå en tur her i området, hvor jeg bor. Jeg har tidligere kun være nord og øst for hvor jeg bor, så i dag tog jeg syd til Chiswick. Det er en meget flot og hyggelig del af London. Flere interessante butikker, og masser af caféer og parker :) Jeg fandt endda en bager, som solgte rigtigt rugbrød ;)

Jeg fandt også en butik med kontorartikler - en rigtig gammeldags butik med masser af rigtig gamle ting, som faktisk næsten er blevet retro i dag ;) Blandt andet fandt jeg neonfarvede klistermærker og karton :) Jeg har set klistermærkerne hos Husflid for lang tid siden, og jeg kunne rigtig godt lide dem, men vidste ikke helt, hvad jeg skulle bruge dem til. Det ved jeg stadig ikke, men nu har jeg dem så ;)





Solen stod stadig (forholdsvis) højt på himlen, da jeg kom hjem, så jeg satte mig ud på vores tagterrasse med strikkepindene :)


Jeg kan se, at jeg kommer til at mangle garn til denne sweater, som jeg har valgt at kalda 'Rósa' :/ Så jeg må igen ringe til mor og spørge pænt, om hun kan købe noget mere garn til mig. Men denne gang behøver hun ikke at sende garnet, fordi hun kommer at besøge mig til påske :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar