tirsdag den 20. marts 2012

Smuttur til KBH

Jeg smuttede en tur til København i weekenden :) Det var SÅ dejligt at være tilbage i byen! Pludselig var København så afslappet og luftig! :) Før jeg flyttede hertil, så syntes jeg, at København var en rigtig travl by med mennesker over det hele. Men mit syn er blevet ændret efter at have oplevet London ;)

Der var nogle ting, som jeg savnede rigtig meget, så jeg havde lavet en indkøbsliste med ;) 


Som I kan se, så blev der blandt andet købt LAKRIDS i laaaange baner ;) Men bare rolig - jeg skal ikke spise det hele selv - mor og lillesøster kommer og hjælper mig med spisningen til påske ;)
Der var ellers kommet to nye varianter......LOVE, som blev lavet i anledning af Valentine's Day og EASTER, som er lavet i anledningen af påske. LOVE har jordbærsmag, og den er helt ok :) Jeg har stadig passionsfrugten (B'eren) som favorit. Og EASTER smager af mint, hindbær og knas har jeg fået fortalt. Jeg har ikke prøvet den endnu - den må vente til påske ;)


Jeg er ellers blevet gjort opmærksom på, at der er en fejl i opskriften på 'Julia'. Jeg siger, at man starter med 129 masker, men det skal være 120 masker. Det har jeg nu rettet, så hvis du downloader opskriften på ny, så er fejlen rettet :) Opskriften kan hentes her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar