torsdag den 8. marts 2012

Påskepynt

Siden jeg kom til London har jeg set mange forskellige æg rundt i byen.....jeg gik bare ud fra, at det var noget med påske....og det er det også, men det er også en del af fejringen af dronningens 60-års jubilæum :) Der findes over 200 æg gemt rundt i byen, så idéen er faktisk at vi skal alle tage på "the Fabergé Big Egg Hunt" :)


Æggene er blevet dekoreret af kunstnere, arkitekter, designere og guldsmede. Der kører også en konkurrence hvor man kan vinde et æg med en værdi på 100.000 pund!!!


Nogle af æggene er rigtig flotte, mens andre er lidt kedelige - synes jeg i hvert fald. I kan se alle æggene her :) Mine favoritter er nr. 169 og 191 :)

Jeg synes, at det er rigtigt sjovt at se æggene rundt i byen :) Jeg har kun set 8-10 stykker endnu, så det er måske et tegn på, at jeg skal ud at se lidt mere af byen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar