fredag den 2. marts 2012

Jeg har spist guld!

Jeg vil starte med at undskylde for, at der har været så stille her på bloggen de sidste to uger.....jeg har desværre haft så travlt, at der ikke har været tid til hverken blog eller kera-projekter. 


Da jeg ikke har noget billede af noget strik eller syning, så får I her et billede af noget, som nok også kan betegnes som krea ;) I går serverede jeg til et middagsselskab, og selskabet fik en super lækker dessert, som I kan se på billedet. Hvis jeg husker rigtigt, så var pæren dampet i solbær og likør. Til pæren fik de hakkede, ristede mandler og hjemmelavet lakridsis! Og som I kan se, så er toppen af pæren drysset med guldstøv.....vi fik oplyst, at det var 8 karat guld! Heldigvis var der lidt tilovers, så vi fik også smagt den vidunderlige dessert ;) Lidt vildt at tænke på, at jeg at spist guld! :)

Weekenden skal ellers bruges til at blive rask igen, og forhåbentlig har jeg kræfter nok til at få strikket elefantsweateren færdig! Den skal være hos sin modtager senest den 13. marts, så jeg bliver nødt til at få den færdig snart! 

God weekend! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar