søndag den 5. februar 2012

London + sne = KAOS!

Jeg har ofte hørt folk snakke om, hvordan hele London lukker ned, når der er sne......og nu har jeg så selv oplevet det! Jeg troede ellers, at de måske overdrev lidt, men den er god nok! Der er ikke nogen, der rydder sneen af vejene og fortovene, og nogle steder er der ikke engang saltet! Og bilerne har ikke vinterdæk, så det er ikke nemt at komme rundt. Undergrunden kører nogenlunde, men de steder, hvor den er overjordisk, er der problemer. Jeg var ude på et besøg i går, og det tog mig over 2 timer at komme hjem igen på grund af sneen! Og BBC fortæller, at halvdelen af alle afgange i Heathrow lufthavn er aflyst! Mærkeligt, når man er så vant til sne - og masser af den ;)


Sådan så det ud udenfor mit vindue tidligere i dag. Som I kan se, så er der ikke så megen sne, men alligevel skaber den store problemer.
Jeg er bare glad for, at det er søndag, så jeg kan bare blive hjemme :) Jeg har tænkt mig at lave en lille fødselsdagskage til mine flatmates, da jeg ikke fik tid til at lave noget i fredags.

Med hensyn til håndarbejde, så blive den lysegrå babycardigan vasket lige nu, så måske der er billeder i morgen ;) Jeg har allerede påbegyndt den næste.....;) Manglede noget at sidde og strikke i metroen i går ;)

2 kommentarer:

  1. Det er utroligt så forskelligt sne bliver modtaget. Her i Aalborg har vi fået 3-5 cm, og folk kører bil som om, de aldrig har kørt i sne før. Dét lærte jeg på fjeldvejene på Færøerne, dengang der stadig var rigtig meget sne og autoværn stadig ikke var standard - det var om at holde sig til midterstriben på vejene, andet kunne man ikke se

    SvarSlet
  2. Man kan kun grine lidt af dem ikke... Måske deres vejnævn skulle tage på studietur her ;-)

    SvarSlet