lørdag den 11. februar 2012

Genbrug

Siden jeg kom herover, har jeg ledt efter en dåse eller boks til at komme alle mine strømpepinde og 40 cm rundpinde i. Men jeg fandt ikke rigtig noget, som jeg kunne lide........men så fik jeg en stor æske Ferrero Rocher i fødselsdagsgave af min flatmate.....


.....og da alle chokoladerne var spist op, så blev æsken genbrugt som strikkepinde-æske ;)








Det er stadig ret koldt herover (dog langt fra så koldt som i DK, men vi ligger noget længere syd end DK), så der er lidt sne tilbage endnu. Jeg tog billedet ovenfor på vej på arbejde i går. Jeg synes, at det er så hyggeligt med sne - alt virker så fredfyldt og rent :) 

Ellers har jeg fået strikket hjertesweateren færdig her i formiddags! :) Nu mangler jeg 'kun' at hæfte alle enderne, sy ærmerne sammen og vaske den.....så jeg når det nok til weekenden ;) Forhåbentlig får jeg også snart tid til at lave opskriften færdig :)

Fortsat god weekend! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar