onsdag den 1. februar 2012

1. dag

I dag startede jeg i praktik i London, hvor jeg skal være til engang sent ud på sommeren. Det var en meget interessant dag og starten på noget helt nyt og spændende for mig :)

Jeg mødte en masse rigtig søde mennesker i dag, og flere fortalte mig om alle de forskellige sociale arrangementer, som arbejdspladsen arrangerer. Og til min store overraskelse fik jeg oplyst, at de også har en strikkeklub, som selvfølgelig hedder "Stich and Bitch" :) Jeg har ikke fundet ud af, hvordan (eller om) jeg kan blive medlem af denne klub.....men håber, at de vil love mig at være med :) En af mine medpraktikanter vil rigtig gerne lære at strikke, så jeg skal også til at undervise, mens jeg er her :) 

Ellers går jeg og venter på det hvide garn til hjertesweateren, og imens jeg venter har jeg valgt at hækle en "tungekant" på den seneste babycardigan......og Susan har foreslået, at jeg skal komme blomsterknapperne i den :)

Desværre ikke noget billede med i dette indlæg, da jeg ikke rigtig har noget nyt at vise i dag.....men forhåbentlig bliver jeg færdig med babycardiganen inden weekenden, så I kan få en weekendhilsen med et billede af den ;)

1 kommentar:

  1. Mega fin blog, du har. Hr lige meldt mig som fast læser. Knus

    SvarSlet