fredag den 4. november 2011

Næsten klar :)

Så er jeg næsten klar til julemarkederne :) De sidste flyposer er blevet syet her til aften :) Mine varer har allerede været på et julemarked på Færøerne, og skal på to mere i løbet af november. Jeg kan desværre kun være tilstede til det sidste marked, så jeg sender min mor og min faster afsted til det andet for mig ;)


Så er der 34 flyposer klar til julemarkederne :) 


Jeg er også ved at være klar til julen ;) De første julegaver blev pakket ind i dag! Jeg ved, at det nok er lige lovlig tidligt, men jeg tager hjem til Færøerne allerede her i november, og kommer først tilbage til Danmark i løbet af januar, så nogle julegaver skal allerede snart afleveres.



Og til sidst får I et billede af nogle tape-ruller, som jeg fandt i Føtex i dag. Jeg kan rigtig godt lide alle de flotte tape, som man kan få i øjeblikket f.eks. hos Retrovilla. Men jeg synes, at de er meget dyre, så de har ikke rigtig fristet mig. Men da jeg fandt disse til 20 kr. for 4 stk. i Føtex, så kunne jeg ikke lade være med at købe dem! Nu skal jeg lige finde ud af, hvad de skal bruges til ;)

Fortsat god weekend! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar