onsdag den 2. november 2011

Mere garn.....

Mor var så heldig at finde mere blåt garn, som ligner rigtig meget det, som resten af sweateren er strikket af. Så nu kan jeg endelig lave den færdig :) 


Ellers har jeg tilbragt dagen sammen med min gode veninde og hendes lille søn. Jeg havde planer om at få købt nogle julegaver i dag, men jeg fandt desværre ikke noget. Tilgengæld fandt jeg 'the hummingbird bakery kagebog' til 69 kr. i Føtex! Jeg har stået på venteliste til at låne den på biblioteket i evigheder, så jeg tænkte, da jeg så den i Føtex, at den snupper jeg! ;) Jeg var forbi hos The Hummingbird Bakery på Portobello Road i London, og jeg må indrømme, at jeg blev skuffet! De havde kun tre slags muffins - vanilje med vaniljekrem, vanilje med chokoladekrem og chokolade med chokoladekrem. Men bogen virker til gengæld meget interessant :)


Så jeg glæder mig til at prøve nogle af opskrifterne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar