onsdag den 16. november 2011

Julemarked

Stilheden her på bloggen skyldes, at eksamensperioden er gået igang, og jeg samtidigt forsøger at få alle jule- og barselsgaver færdige inden jeg tager hjem på lørdag! Så jeg har desværre ikke haft tid til bloggen :/ Og de krea-ting, som jeg har fået lavet, dem kan jeg ikke vise jer lige nu, da de er julegaver og modtagerne følger med bloggen her ;)

(blandede billeder fra tidligere julemarkeder)

Ellers er vi (=mor og mig) igang med at forberede et julemarked, som kommer til at være i 'Perlan' i Tóshavn på Færøerne den 26. og 27. november. Vi er nogle kreative kvinder, som har slået os sammen til at have markedet, hvor vi bl.a. kommer til at sælge hjemmelavede bolcher, håndlavede smykker, strikkede og syede ting, julepynt og traditionelle færøske håndlavede varer.

Til jer færinger, så kan I læse mere om markedet her :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar