fredag den 4. november 2011

Ikke helt, som jeg vil have den......

Som jeg fortalte tidligere på ugen, så havde mor skaffet mig mere blåt garn, så jeg kunne lave denne sweater færdig :)

(sådan ser den ud lige nu - inden jeg tager bærestykket op igen!)

Jeg har nu siddet og strikket på den de sidste par aftener, og i aften troede jeg, at nu var der bare halskanten tilbage. Men da jeg prøvede den på, så sad den lidt mærkeligt på mig. Jeg har valgt at strikke den i facon, så jeg har taget ind i taljen, og så ud igen - og jeg har taget flere masker ud på forstykket. Og det tænkte jeg ikke over, da jeg gik igang med at strikke ranglanen - desværre. Så nu har jeg flere masker foran oppe ved halsen, og det ser lidt underligt ud, og jeg er ikke tilfreds med det! 
Så jeg har ikke andet valg end at tage hele bærestykket op igen og strikke det med flere indtagninger på forstykket! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar