torsdag den 10. november 2011

3. gang er ikke altid lykkens gang!

Efter utallige forsøg har jeg endelig fået sweateren færdig! Jeg har ikke tal på, hvor mange gange jeg har taget bærestykket og halskanten op igen! Jeg var simpelthen ikke tilfreds med det, fordi det sad ikke helt, som jeg ville! Og når resten af sweateren er strikket i facon, så den sidder til kroppen, så måtte jeg bare blive ved med at prøve med bærestykket og halskanten indtil de også sad, som de skulle!


Jeg er stadig ikke helt 100% tilfreds, men nu er min tålmodighed løbet op, så jeg har bare accepteret, at det bliver desværre ikke bedre! ;)


Jeg glæder mig til at bruge den, fordi jeg er lidt træt af alle mine gamle strik-sweatre....men jeg må have lidt tålmodighed endnu, fordi den ligger stadig og tørrer......

3 kommentarer:

  1. Den er da ellers blevet super flot

    SvarSlet
  2. Tak :) Jeg er rigtig glad for den, men jeg er lidt af en perfektionist, så 100% tilfreds bliver jeg nok aldrig ;)

    SvarSlet
  3. Jeg synes, den er superflot! Gid jeg var så sej til at strikke...

    SvarSlet