lørdag den 15. oktober 2011

Grydelapper i laaaaaange baner!

Lillesøster skulle komme på besøg i går, men på grund af tåge på Færøerne, så blev næsten al flytrafik aflyst :/ Men det var ikke værre end det, at jeg så fik lavet alle grydelapperne færdige ;)


Det blev til ialt 63 stk. med 18 forskellige mønstre/stoffer! Jeg troede, at jeg havde klippet klart til 60 stk., så jeg klippede isolering til 63 stk. (så havde jeg nogle ekstra - bare for en sikkerheds skyld), men det viste sig, at jeg havde klippet stof til 66 stk.! Så jeg manglede isolering til 3 stk., men min lokale Stof2000 har ikke mere isolering i øjeblikket, så de 3 må lige vente lidt :/ 

Nu begynder jeg så småt at blive klar til julemarkederne....... :) Jeg har nogle ting tilbage på 'to-do'-listen, men inden jeg går igang med dem, så skal mig og lillesøster en tøsetur til London i næste uge! ;)

4 kommentarer:

  1. øj fine! Hvor skal du være med på julemarkeder i år? Ha en super tur til London, gid det var mig!

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke nogle julemarkeder i kalenderen endnu, men jeg arbejder på noget.....hjemme på Færøerne.....og jeg glæder mig BIG time til LONDON! :)

    SvarSlet
  3. Á denn rúgva - og so flott "kollasja" - hatta mást tú læra meg ;)

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare super fine!
    /Liv

    SvarSlet