mandag den 26. september 2011

Første julegave strikket færdig!

Jeg har fået strikket denne pigesweater med mit eget "Svigermors blosmter"-mønster af nogle garnrester :) Det er rigtig dejligt at få brugt nogle af garnresterne, som jeg har masser af! Det hvide er noget Snældan-garn (tror jeg), og farverne er nogle rester af 3-trådet Navia-garn. Jeg har strikket den i ca. størrelse 1 år.


Jeg tror, at den ender som en julegave til en sød prinsesse ;)


Og i sidste uge fik jeg at vide, at en af mine veninder venter en dreng, så jeg fortsatte bare med at strikke en baby-cardigan mere. Denne er mørkebrun med lime kanter :)

3 kommentarer:

  1. Hvor er de bare gode, jeg er vild med blomsten du har lavet, den er rigtig flot.

    SvarSlet
  2. Århhh , blomster trøjen er vel nok yndig :-))

    SvarSlet