tirsdag den 30. august 2011

Update

Her kommer en lille update på det, som jeg er igang med i øjeblikket :)

Min veninde er sat til at føde en lille gut meget snart, så jeg har strikket ham en bamse de sidste dage. Nu er den blevet vasket og ligger og tørrer inden den skal fyldes med bamsefyld, og så skal den selvfølgelig også have en færøsweater :)

Jeg har også fundet denne frem igen.......jeg startede på den tilbage i februar, så nu er det nok på tide, at den bliver færdig! Som I kan se på billedet, så er jeg blevet færdig med forstykke og ryggen, så nu skal jeg igang med ærmene.

Og så fik jeg også lavet nye prismærker i dag. Jeg var ved at løbe tør for de pinkfarvede prismærker, så jeg tog ud for at købe mere karton......og da jeg kom ind i butikken, så havde de fået rigtig mange nye flotte farver, så jeg kunne ikke lade være med at købe disste tre.... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar