mandag den 1. august 2011

FÆRDIG! :)

Så er jeg ENDELIG blevet færdig med babytæppe nr. 2! De sidste omgange tog evigheder at strikke, fordi jeg havde rigtig mange masker på. Jeg forsøgte mig også med at strikke en rillet kant, så kanten ikke rullede, men det fungerede ikke rigtig, så den måtte tages op igen! Heldigvis blev det lidt bedre med en perlestrikket kant, så nu ligger tæppet og tørrer :)

Jeg håber, at min veninde kommer til at lide det. Jeg har nemlig tænkt, at det skal være en barselsgave til hende, når hun har født i midten af september :)

Og nu hvor jeg var så godt igang, så gik jeg straks igang med tæppe nr. 3, fordi jeg har en veninde, som fik en lille pige tilbage i februar, og hun skal selvfølgelig også have en strikket legetæppe :)

Med hensyn til nationaldragten, så har min mor et indlæg om den her på hendes blog, hvor der også er et billede af mig, hvor jeg har min nye dragt på :)

4 kommentarer:

  1. Smiler fedt tæppe, har selv strikket det til min nevø.
    Jeg har givet dig en award. se den på min side bykaae.

    SvarSlet
  2. Tak :)
    Og Tak for awarden! :) Jeg kan se, at der kommer flere faste læsere hver gang jeg får en award, så det er super dejligt :) Også dejligt at se, at andre kan lide det, som jeg går laver og skriver om her på bloggen :)

    SvarSlet
  3. hold op det er flot.... Jeg får næsten lyst til at strikke igen af at se det! :)

    SvarSlet
  4. Tak! :) Det er bare at finde strikkepindene frem igen ;)

    SvarSlet