lørdag den 28. maj 2011

Rejsefeber

Så har jeg for alvor fået rejsefeber! :) I morgen tager jeg afsted til Newcastle (England) for at besøge min barndomsveninde Erla samt hendes mand og lille datter. Og da datteren nærmest er helt ny, så skulle Vawa-faster (som min veninde kalder mig) have en gave med....

....og gaven bliver bamsen til højre i billedet :) Nu håber jeg, at hun kan lide den ;)
Bamsen til venstre i billedet var den første bamse, som jeg strikkede for over et år siden. Siden er det blevet lidt af en tradition at mine veninders børn får en strikket bamse i barselsgave :)
Jeg har opskriften til bamsen herfra, men jeg har bare strikket den i 3 tråde 2-trådet uldgarn og på pinde nr. 5,5.

4 kommentarer:

  1. Årh altså! Og med en mønstret sweater! De er da bare for søde :-D

    SvarSlet
  2. Sum tær eru fittar !!!
    Góðan túr :)

    SvarSlet
  3. God tur Rannva, og nyd det! Og tak for sidst! Du har en superdejlig mor! :-)

    SvarSlet