tirsdag den 24. maj 2011

Gang i butikken! :)

Jeg er helt overvældet over, hvor godt det går med Amio-butikken for tiden! :D Der havde været meget stille de sidste par måneder, så jeg havde sendt det meste af mit lager til Færøerne! Så nu har min mor og min søster travlt med at ekspidere mine ordrer ;)

I øjeblikket har jeg mor på besøg, og hun havde denne utrolig flotte buket med til mig, da hun kom! :) Lige nu er hun sendt afsted til Roskilde for at besøge noget familie, men jeg skriver den sidste eksamensopgave i denne omgang. Og så står den på 100% hygge sammen med mor fra i morgen! ;)

Bamsen er nu næsten færdig.......den mangler kun at få syet ørene på :) Med hjælp fra min stærke far fik den øjne og næse/snude sat i :) Når min opgave er blevet afleveret i morgen, så skal jeg igang med at strikke en lille færøsweater til den :)
Bamsen er til min venindes datter, som jeg skal besøge i Newcastle på søndag.......men i øjeblikket ser det meget sort ud.....askeskyen har nemlig lukket lufthavnen i Newcastle!!! .....så hvis vindretningen ikke ændres eller asken forsvinder, så kan jeg ikke komme til at se prinsessen og ikke mindst går jeg glip af Take That-koncerten!!!! :/
Jeg krydser fingre og tær!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar