lørdag den 30. april 2011

Ugen der gik.....

I forhold til påskeferien, så er der ikke sket så meget på kreasiden den sidste uge. Men strikkepindene har været på arbejdet, så helt arbejdsløs har jeg ikke været ;)

Jeg har også været så heldig at vinde en fribillet til forårsmarkedet i Kunstfabrikkens give away! :) Jeg glæder mig rigtig meget til markedet! :) Og i går havde min gode ven Slavi inviteret mig med til åbningen af Kaffe Fassets udstilling på Sophienholm, hvor både Kaffe selv og Brandon var tilstede. Det var rigtig sjovt at møde dem! :) Men der var ikke rigtig noget nyt at se i udstillingen - men vi fik set rigtig mange flotte farver ;)

Her får I 'ugen i billeder' :)

Et tørklæde, som er en gave til en person, som jeg holder rigtig meget af! :)

Et tørklæde, som helt sikkert mangler nogle farvede dråber, så der kommer lidt mere liv i det! :)

Det sidste tørklæde, som endnu er på strikkepindene.....

En gave fra mor! :) Mor er nemlig blevet rigtig god til at arbejde med cykelslanger, så jeg lagde en bestilling ind til en pung! ;) Og jeg er super glad for den! :)

Pungen er foret med rester af det Amy Butler-stof, som jeg købte hos Malika & Rosa for noget tid siden, og som jeg også har brugt til kaffehætter og strikkepindeetuiier.

Vi måtte desværre ikke tage billeder inde i Sophienholm, hvor udstillingen var, så her får I et billede af de flotte omgivelser omkring Sophienholm. Vejret var også rigtigt dejligt, så vi fik en rigtig god tur :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar