søndag den 27. februar 2011

Weekend-krea

Jeg har det med at lave mig et lille samlebånd, når jeg skal igang med at sy noget......og det gjorde jeg også i fredags, da jeg skulle lave 4 strikkepindeetui'er......som så blev til 6 stk.!

Og sådan ser de ud :) Jeg har tænkt mig, at de fleste skal være gaver, men måske jeg sætter et enkelt eller to til salg i min butik :) Etui'erne er til KnitPro pinde og wirer.

Det første pinkfarvede og blomstrede euti har jeg tænkt mig skal være en fødselsdagsgave til min kusine, som rigtig godt kan lide GreenGate, så jeg håber, at hun kommer til at lide den :)

Etui'erne er indrette på samme måde som mit eget (prototypen ;), hvor pindene ligger på en side, og wirene ligger i fire små lommer på den modsatte side.

Der er lommer til pinde nr. 3-3,5-4-4,5-5-5,5-6-6,5-7-8-9-10-12-15

I kan se flere billeder af etui'erne på min hjemmeside :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar