lørdag den 5. februar 2011

Nyt katalog! :) + gratis rester

Så er der kommet nyt katalog fra Stof&Stil! :) Og jeg er allerede blevet fristet af alt for mange stoffer! Der er flere retro-stoffer og super flotte farver! :) Nu er jeg igang med at skrive indkøbsliste, fordi jeg skal snart en tur til Roskilde ;)

(billede fra stofogstil.dk)

I forbindelse med, at jeg har planer om at købe flere stoffer til min i forvejen alt for store stofsamling, så har jeg kigget det hele igennem, og jeg har fundet nogle stofstykker, som er så små, at jeg ikke kan bruge dem til noget. Istedet for at smide stykkerne ud, så tænkte jeg, at nogen af jer, der laver patchwork, kunne måske bruge dem til noget. Så hvis du kommer forbi og afhenter stofferne eller betaler portoen, så får du dem gratis :)

Nogle af stykkerne er helt små, mens andre er lidt større......

4 kommentarer:

  1. Vil rigtig gerne overtage dine rester :)
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Hej Micha :)

    Send mig en mail til davadottir@gmail.com og skriv hvad du vil have :)

    SvarSlet
  3. Hej,

    Jeg vil også rigtig gerne overtage noget, hvis der er noget tilbage :o)

    Kh Kristina (kristina-melika(a)hotmail.com

    SvarSlet
  4. Er der noget tilbage af den fine bunke?
    Kh Barbara

    SvarSlet