søndag den 23. januar 2011

SÅDAN!

For ca. 2 år siden strikkede jeg en sweater færdig.......men så kom jeg ikke videre! Den er strikket i flere forskellige farver, og der var så mange ender at hæfte, at jeg gav op! Sidenhen har jeg med jævne mellemrum taget den frem og har hæftet et par ender hver gang. Og i dag hæftede jeg så ENDELIG de sidste ender! Og så var der kun tilbage at sy ærmerne sammen, og så var den helt færdig! :D Nu ligger den nyvasket på gulvet og tørrer, og så skal jeg bare finde nogle flotte knapper til den!

Her er den så - to år senere end planlagt ;)

Og så havde jeg noget garn tilbage fra toppen (fra sidste indlæg), som jeg strikkede til en fødselsdagsgave, så jeg fik strikket en magen til til fødselarens Build-A-Bear, 'Petrina' ;)

1 kommentar:

  1. Hvor er de skønne de nederste trøjer! ... og waauu min datter ville elske, at have en trøje til sin build a bear magen til hendes egen ☺

    SvarSlet