mandag den 10. januar 2011

Dagens produktion.....

I aften har jeg været igang med at sy. Jeg fik lånt mormors gode, gamle Bernina, og så gik jeg igang med grydelapperne. Jeg havde nemlig fået en bestilling, og de var helt udsolgt til jul! Det var ikke så nemt at finde materialer her hjemme på Færøerne, men jeg fik skaffet noget thermoisolering, og så fandt jeg noget brugbart stof i mors KÆMPE stoflager! Hun er nemlig helt vildt med patchwork og at lave billeder af stof, så hun har et lager med stof i alle regnbuens farver! :)

Ellers er jeg færdig med det første strikkeprojekt i 2011 :) Det blev til en sweater til min søster, som hun havde ønsket sig. Jeg mangler lige at lave den helt færdig, så der kommer snart et billede :)

1 kommentar:

  1. Det er voldsom imponerende alt det du når! det er rigtig flot håndarbejde ☺

    SvarSlet