tirsdag den 28. december 2010

Velkommen til de mange nye læsere! :)

Siden jeg var perleblogger hos Karen for to dage siden, er tallet af faste læsere af bloggen næsten fordoblet! Jeg er helt beæret over, at der er så mange, som synes, at min blog er interessant! :)
Jeg vil ønske jer alle velkommen til og undskylde for, at der har været så stille her på bloggen her på det sidste! Jeg har bare så travlt med eksamen og arbejde, så det kreative og bloggen må lige vente et par dage til......men så kommer der også noget nyt ;)

Som jeg har fortalt tidligere, så var jeg med til at have en butik med håndlavede varer her i decemper i gågaden i Thorshavn. Butikken var en stor success :) Jeg fik solgt en del, så det var rigtig dejligt efter de mislykkede julemarkeder i Danmark. Nu har jeg lige opdateret lageret og derved også min butik på Amio.dk, som I er velkomne at besøge her :)


Jeg skal aflevere den sidste eksamensopgave den 3. januar, så efter det kommer der mere nyt på bloggen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar