fredag den 24. december 2010

Glædelig jul! :)

Så var det juleaften igen! :)
Som tiden dog flyver afsted! Jeg synes, at det er kun nogle få måneder siden der var juleaften sidst!
Denne juleaften bliver lidt anderledes, fordi farfar nåede ikke at være med os i år. Han gik bort i mandags og i går holdt vi en simpel og smuk begravelse for ham, hvor op imod 150 mennesker kom for at sige farvel.

Juleaften skal dog holdes med alle de traditioner, som dertil hører ;) Vi skal være 12 mennekser hos min faster og hendes familie (forældre, fætre og kusiner og min bedsteforældre fra min mors side), så det bliver rigtig hyggeligt! :) Vi skal have and med sovs og brune kratoffler, og efter alle pakkerne er blevet åbnet, så står der den traditionelle ris ala mande på menuen :) Og i år er det mig, der har købt mandelgaven :)

Jeg håber, at I allesammen er kommet frem der hvor I skal holde jul, trods snevejret!

Glædelig jul! :)

Her er julesok nr. 2, som min mormor er igang med at strikke :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar