lørdag den 27. november 2010

Se hvad jeg har vundet!!!

Jeg var med i Brittas indsamling for brysterne i oktober, og det var samtidig også en konkurrence, og jeg var så heldig, at jeg vandt den flotteste pung! Der var rigtig mange gode præmier (alle håndlavede og donerede), men jeg faldt for pungen med det samme! Så jeg er rigtig overrasker over, at jeg vandt den, fordi der blev trukket lod om præmierne! Jeg plejer nemlig kun at være heldig med kærlighed.......ikke at det er noget skidt ;)
Stor tak til Pernille, som har lavet pungen! :)

Ellers har der været juleparade på Amagerbrogade her i eftermiddags. Jeg har boet her i over 3 år udan at jeg har set den, så nu var det på tide, at jeg trodsede kulden og stillede mig på fortorvet for at se den! Og den var rigtig flot! Jeg blev overrasket over, hvor mange sjove ting der var med! Der var Anders And, Mickey Mouse, Rasmus Klump, Fætter BR, gamle brandbiler, ambulancer og politibiler, spejdere, to orkestre og meget mere! Og så fik vi gløgg, æbleskiver, slik, sodavand og pebernødder fra bankfilialen nede på hjørnet! Det var rigtig hyggeligt, så det skal jeg opleve igen til næste jul! :)

En lille sporvogn.....

En julemand på en landbrugsmaskine som trækker en vogn med et juletræ

2 kommentarer:

  1. Fin juleparade, anede ikke der var sådan en i københavn! Og tillykke med din præmie - jeg har en lille mini-give away på min blog, hvis du vil se om heldet rækker :-)

    SvarSlet
  2. Nu hvor det jo lige har gået så godt for mig, så har jeg bare lyst at fortsætte ;) Jeg har været inde på din give away og har skrevet en kommentar ;)

    SvarSlet