søndag den 21. november 2010

lidt skuffet faktisk......

Så er det første julemarked overstået! Og jeg må indrømme, at jeg er lidt skuffet :/ Jeg havde håbet på at slippe af med lidt flere af mine ting. Det virkede som om, at folk kom mere for hyggen end for at købe. Det var lidt kedeligt, nu hvor man havde brugt så meget tid på at transportere det hele frem og tilbage, sætte op og tage det hele ned igen.
Men heldigvis er der hele to julemarkeder igen :) Allerede næste weekend er der Husflidsforeningens julemarked i Tórshavn (Færøerne), hvor min mor og min faster kommer til at have en stand, og weekenden efter det har jeg og og hende her en stand på julemarkedet i Frederiks Bastion på Christianshavn :)

Her er nogle billeder fra julemarkedet tidligere i dag :)

4 kommentarer:

  1. Ai, jeg troede at du kom til Julemarked i Pakhus 16 i Odense her i weekenden så jeg gik og kiggede efter dig og dine ting! Jeg havde lige overset at det var i det færøske hus... Du må komme til Odense næste gang!

    SvarSlet
  2. Ja, det bliver til næste år ;) Jeg har desværre ikke bil, så det ville være meget besværligt for mig at komme til Odense med alle mine ting. Men jeg har læst så meget godt om markedet i Odense, så det må jeg seriøst overveje til næste år :) Hvordan gik det ellers for dig på markedet i Odense?

    SvarSlet
  3. Ja du må komme med - måske allerede til forårsmarked i april.

    Det gik rigtig godt for mig, jeg solgte for mere end jeg havde sat som minimum for succes :-)

    SvarSlet
  4. Enig, det var skuffende.. Vi håber det går bedre om 2 uger! :)

    SvarSlet