torsdag den 30. september 2010

MALLAs piger


Så er det kreative projekt med min veninde, Malan, gået igang :)
Malan er 'beklædningshåndværker', så hun er rigtig dygtig til at sy! Jeg er nok bedre til at strikke end at sy, så vi har fundet på, at lave en lille børnekollektion, hvor vi kombinerer sy og strik. Vi har valgt at kalde vores kollektion "MALLAs piger" efter vores dagplejemor (for rigtig mange år siden), som hed Malla. Malan er allerede godt igang med syningen, mens jeg lige er startet på strikningen. Jeg har nemlig strikket en del for SoulMade og gør det stadig. Men jeg har planer om at tage garn og pinde med på den 24-timers lange rejse til Sydney i næste uge!

Her får I lige en forsmag på, hvad strikningen kommer til at bidrage med i kollektionen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar