lørdag den 18. september 2010

GRATIS GARN! :)

For nogle uger siden fik jeg ryddet op i mit garnlager, og jeg fandt noget garn, som jeg ikke tror, at jeg nogensinde kommer til at bruge til noget. Jeg ville ikke smide det ud, så jeg tænkte, at hvis nogen af jer vil have det, så må i gerne få det - helt gratis! Jeg ønsker bare, at I selv betaler for fragt, som vil være PostDanmarks billigste takst. Du kan også spare portoen ved at afhente det.

Så hvis du vil have noget af garnet her, så skriver du bare en kommentar nedenfor eller en e-mail til davadottir@gmail.com :)

Hvid og brun strømpegarn (3-trådet) fra Navia (med nylon), 90 gr.
Strikkes på pinde 4-4,5

Groft uldgarn, 440 gr.
Strikkes på pinde ca. 6

Mørkegrå 5-trådet uldgarn fra Snældan, 160 gr.
Strikkes på pinde 6-7.

To forskellige grå garnrester (2-trådet), 90 gr.
Strikkes på pinde 3-3,5

Groft rødt uldgarn, 250 gr.
Strikkes på pinde 5-6

Sort 5-trådet uldgarn fra Snældan, 70 gr.
Strikkes på pinde 6-7

Pastelgrønt uldgarn fra Tøting (2-trådet), 98 gr.
Strikkes på pinde 3-3,5

Pastel-lilla groft bommuldsgarn, 1 kg
Strikkes på pinde 6-8

Creamfarvet mohair med guldglimmer, 20 gr
Strikkes på tynde pinde, evt. 2-3

Gult groft uldgarn, 80 gr.
Strikkes på pinde 5-6

Grønt 5-trådet uldgarn fra Snældan, 140 gr.
Strikkes på pinde 6-7

6 kommentarer:

  1. Hej er du kommet af med garnet hilsen Bente

    SvarSlet
  2. Hejsa:)
    Er du kommet af med det lilla pastel farvede grove bomuldsgarn? ellers er jeg interesseret. Står lige og mangler det til et sjovt projekt:)

    SvarSlet
  3. hej mit navn er mette kristensen og jeg mangler en masse garnraster så jeg vil blive utrolig glad hvis du vil sende det hele til mig
    min addresse er mette elisabeth kristensen
    mastrupvej 15
    9530 støvring
    telefonmummer er 22164724

    og jeg vil meget gerne betale fragten
    venlig hilsen
    mette elisabeth kristensen

    SvarSlet
  4. hej
    jeg ved godt at jeg er sent på den,men er der tilfældigvis noget garn tilbage ?

    SvarSlet
  5. Hej - har du stadig det sandfarvede grove uldgarn tilbage?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle,

      Jeg er blevet mor til to små drenge med 20 måneders mellemrum, så bloggen er desværre blevet forsømt. Jeg har derfor først set din kommentar lige nu. Jeg har desværre ikke noget garn tilbage.

      Slet