torsdag den 26. august 2010

Skoletrøje :)

Jeg har desværre ikke nogen pige at strikke til i min egen familie, så jeg låner en i min svigerfamilie :) Pigen er dog ikke så lille længere, fordi hun startede i 1. klasse her i august. Jeg havde planer om at strikke hende en ny trøje til skolestart, men på grund af sygdom i sommerferien, nåede jeg det ikke. Men nu er den så klar :) Jeg har strikken trøjen af 3-trådet uldgarn fra Snældan i farverne grå og lilla (den ny lilla). Jeg har strikket striber, og så har jeg strikket et traditionelt færøsk mønster i den ene stribe. Selv er jeg meget tilfreds med den, så jeg håber, at ejeren også bliver glad for den :)

Jeg har stadig ikke fået købt mig et nyt digitalkamera, så billedkvaliteten på billedet er desværre meget dårlig, da billedet er taget med min mobiltelefon.


2 kommentarer:

  1. Tak for det :) Jeg er også rigtig glad for den :) Jeg er allerede igang med at lave en drenge-version af den :)

    SvarSlet