mandag den 23. august 2010

ingen billeder.......

Så orkede mit digitalkamera ikki mere..... :/ Derfor er der ingen nye billeder på bloggen. Jeg arbejder på at købe et nyt, men der er så mange at vælge imellem, så jeg skal lige have styr på, hvilket et passer bedst til mit behov.

Planen var ellers at lægge billeder af garn ud her, som kunne fås ved kun at betale porto - dvs. gratis garn! Jeg har ryddet op i mine garnrester, og nogle af dem er forholdsvis store, men jeg ved, at jeg ikke kommer til at bruge dem til noget, så derfor tænkte jeg, at det kunne være en god idé at spørge, om nogen i blogland var interesseret i dem, inden jeg smed dem ud. Men det må lige vente, til jeg har fået købt et nyt kamera.

Ellers er jeg igang med at strikke 3 forskellige ting i øjeblikket.......en fødselsdagsgave (sjal), en skolesweater og endnu en 70'er sweater til min søster (den første var desværre for lille). Og ved siden af det, så er min veninde og jeg så småt gået igang med at lave en lille kollektion tøj til to julemarkeder - i Danmark og på Færøerne. Min veninde er beklædingshåndværker, så hun vil stå for syningen, mens jeg vil strikke. Jeg glæder mig rigtig meget til rigtig at komme igang :)

Så selv om der ikke en nye billeder her, så betyder det ikke, at der ikke sker noget ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar