søndag den 25. juli 2010

Oldemors oldemors-firkanter

For 2 uger siden var jeg på besøg hos mine bedsteforældre. I et hjørne i deres kælder fandt jeg en pose med nogle hæklede oldemors-firkanter, som min oldemor har lavet for mange år siden. Jeg har længe haft planer om at lære mig at hækle oldemors-firkanter, og da jeg så min oldemors, så fik jeg det endelige skub :)
Oldemors oldemors-firkanter er i rigtig flotte retrofarver, så jeg fandt den på det rigtige tidspunkt ;) Jeg har tænkt mig at bruge dem til et eller andet, men jeg har ikke bestemt mig til hvad endnu.

Jeg blev som sagt rigtig inspireret af oldemor, så jeg fandt "Politikens strikke- og hæklebog" frem og gik igang! Som I kan se på billedet nedenfor, så gik der ikke lang tid til jeg havde fået styr på det :) Jeg har hæklet et par stykker af nogle af min mors garnrester, og jeg er rigtig glad for farvesammensætningen, men jeg ved bare ikke, hvad jeg skal bruge dem til.......
Hvis I har nogle gode idéer til, hvad de kan bruges til, så er I velkomne til at dele dem med mig ;) Jeg har desværre ikke så meget garn, så de kan ikke blive til det helt store.....havde tænkt dem til et dukketæppe, men jeg er bange for, at jeg ikke engang har nok garn til det.

Ellers har jeg sommerferie, som jeg bruger på at arbejde rigtig meget, og derfor er der ikke så megen tid til det kreative :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar